jaarverslag

elk voorjaar
De Duinstichting publiceert elk voorjaar een financieel overzicht over het afgelopen jaar.

acties 2023
In 2023 hebben we behoorlijk aan de weg kunnen timmeren in de media. In het Bergens Nieuwsblad, met de columns van Kees de Bakker en de gedichten van Henriëtte Henskens. Er was uitgebreid overleg met de Provincie NH over naleving van de uit ons Burgerinitiatief voortgekomen afspraken met de Provincie, PWN en SBB. Dat overleg was erg spannend, omdat PWN tegen alle afspraken in een groot bos wilde kappen nabij Bergen aan Zee. We hebben de Rechtbank twee keer verzocht om een Voorlopige Voorziening (VoVo). Een zich Ecoloog noemende vertegenwoordiger van PWN zei  (met aantoonbaar verkeerde informatie) tegen de Rechter dat de kap heel hard nodig was om de Natuur te redden. In beide gevallen vond de rechter de zaak te complex voor een VoVo en werden we doorverwezen naar een Bodemprocedure.

doe mee
Liefhebber van de duinbossen? Misschien wilt u ons helpen om de bossen te behouden. U kunt zich eenvoudig opgeven door het sturen van een berichtje naar ons emailadres: info@duinstichting.nl om op onze verzendlijst te komen en uitnodigingen te ontvangen voor onze bijeenkomsten.

ondersteunen?
U kunt ons werk financieel steunen.
Maak uw gift over op NL79 TRIO 0338 5294 89, ten name van Schoorlse Bos Moet Blijven.
Wij zijn een ANBI, uw gift is dus fiscaal aftrekbaar.

goedgekeurd
De jaarrekening over 2023 is  goedgekeurd door de Raad van Toezicht. Er is geen uitgebreid jaarverslag opgesteld.

Niet goed leesbaar? Dat komt omdat we een kopie tonen waar de handtekeningen op zijn gezet door RvT en Bestuur. Hier kunt u een beter leesbare versie van de jaarrekening downloaden: Jaarrekening 2023

Reacties zijn gesloten.